Klanttevredenheid

Wat vindt u van ons?

Om u een de best verzorgde taxirit te bezorgen, luisteren we goed naar uw reacties. Bij de reserveringen, tijdens de rit, maar ook graag daarna. Wat ging goed? Waar bent u minder blij mee? Of wat ging naar uw mening echt niet volgens wens? Of misschien heeft u een goede tip voor ons die onze service kan verbeteren.
Laat het ons weten via telefoon 0416-530000 of mail naar datvindik@taxibedrijfvandenhout.nl U ontvangt gegarandeerd onze reactie.

Compliment of klacht

De ervaringen van gebruikers worden ook door het Servicepunt Regiotaxi gebruikt om de kwaliteit te waarborgen.
Afwijkingen en ervaringen kunt u ook daar direct melden via het klachtenformulier. De klacht wordt behandeld volgens een vaste procedure.

Gebruikers van de Regiotaxi kunnen de rol van kwaliteitverkenner op zich nemen (aan te vragen via de website).
Tijdens de rit stellen zij vast of de vervoerder zich aan de afspraken houdt en vullen hun waarnemingen in op een speciaal online formulier. Voor iedere registratie ontvangen zij een vergoeding die maandelijks op de bankrekening gestort wordt. 

Onafhankelijke klachtencommissie

Hebben wij uw klacht ondanks onze inspanningen niet naar tevredenheid afgehandeld? We zijn aangesloten bij de onafhankelijke Geschillencommissie Taxivervoer, die onopgeloste klachten behandelt. Bij RegistratieBureau Geschillencommissie Taxivervoer (RBGT) of bij Taxiklacht kunt u uw klachten kenbaar maken.
www.taxibedrijfvandenhout.nl

Wat vindt u van ons?

Om u een de best verzorgde taxirit te bezorgen, luisteren we goed naar uw reacties. Bij de reserveringen, tijdens de rit, maar ook graag daarna. Wat ging goed? Waar bent u minder blij mee? Of wat ging naar uw mening echt niet volgens wens? Of misschien heeft u een goede tip voor ons die onze service kan verbeteren.
Laat het ons weten via telefoon 0416-530000 of mail naar datvindik@taxibedrijfvandenhout.nl U ontvangt gegarandeerd onze reactie.

Compliment of klacht

De ervaringen van gebruikers worden ook door het Servicepunt Regiotaxi gebruikt om de kwaliteit te waarborgen.
Afwijkingen en ervaringen kunt u ook daar direct melden via het klachtenformulier. De klacht wordt behandeld volgens een vaste procedure.

Gebruikers van de Regiotaxi kunnen de rol van kwaliteitverkenner op zich nemen (aan te vragen via de website).
Tijdens de rit stellen zij vast of de vervoerder zich aan de afspraken houdt en vullen hun waarnemingen in op een speciaal online formulier. Voor iedere registratie ontvangen zij een vergoeding die maandelijks op de bankrekening gestort wordt. 

Onafhankelijke klachtencommissie

Hebben wij uw klacht ondanks onze inspanningen niet naar tevredenheid afgehandeld? We zijn aangesloten bij de onafhankelijke Geschillencommissie Taxivervoer, die onopgeloste klachten behandelt. Bij RegistratieBureau Geschillencommissie Taxivervoer (RBGT) of bij Taxiklacht kunt u uw klachten kenbaar maken.