Veelgestelde vragen

Weet ik vooraf wat de vervoerskosten zijn?

Onze centralist (0416-530000) geeft u graag direct duidelijkheid in de kosten. U kunt ook zelf online de berekening maken via onze online berekening en reservering op de startpagina. Voor uitgebreide vervoersoplossingen maken we graag een offerte.

Wat is de wachttijd voor een taxi?

Ons streven is om u nooit langer dan 20 minuten te laten wacht voordat u kunt instappen. Buitengewone omstandigheden buiten beschouwing gelaten. Een rit met de Regiotaxi dient u minimaal 1 uur voor vertrektijd te reserveren.

Hoeveel personen mogen er meerijden in een taxi?

De meeste taxi’s zijn luxe sedans waarin 4 passagiers veilig vervoerd kunnen en mogen worden. Daarnaast beschikt Taxibedrijf van den Hout over taxibusjes voor 5 tot 8 passagiers. Deze zijn ook geschikt voor rolstoelgebruikers.

Mijn kinderen gaan (ook) met de taxi mee. Hoe worden die vervoerd?

Meld bij uw reservering de gegevens van meereizende kinderen, zodat wij in overleg voor de juiste voorzieningen kunnen zorgen.

Hoe kan ik snel reserveren?

De snelste manier om een taxi bij ons te bestellen is door middel van een telefoontje naar 0416-530000 of via onze online berekening en reservering op de startpagina. Deze opties zijn ook direct beschikbaar op een smartphone en tablet. Voeg onze site toe aan het beginscherm en u heeft altijd met één klik toegang tot ons berekenings- en reserveringsysteem.

Hoe weet ik of mijn reservering is verwerkt?

Bij een online reservering ontvangt u een bevestiging van de aanvraag via e-mail. Vervolgens nemen wij telefonisch contact met u op.

Ik heb een voorkeur voor een bepaalde chauffeur. Kan hij of zij mij vervoeren?

Heeft u een voorkeur voor de ene chauffeur of de andere? Omdat u goede ervaringen heeft met een bepaald persoon, bijvoorbeeld. Omdat u het minder prettig vindt elke week met een andere chauffeur te rijden. Of omdat u als vrouw meer gerust bent met vrouwelijke chauffeur. Wij zullen alles in het werk stellen om aan uw wensen te voldoen. Houdt u er wel rekening mee dat ook onze chauffeurs niet altijd aan het werk kunnen zijn. 

Hoe kan ik betalen?

In de voertuigen kan contant en met creditcard betaald worden.

Kan ik op rekening rijden?

Wij kunnen u achteraf een factuur sturen. Hiervoor dient u wel bij ons geregistreerd te zijn. Hiervoor verwijzen wij u graag naar het contactformulier. Daar kunt u uw aanvraag indienen.

Ik ben iets verloren. Wat nu?

Onze chauffeurs helpen u met uw bagage en zullen zoveel mogelijk voorkomen dat er iets in de taxi achterblijft. Mist u toch iets, dan kunt u daarvan melding maken via 0416-530000.

Kan ik opmerkingen of klachten melden?

Ja, graag! Er zijn verschillende mogelijkheden op uw mening te delen met ons. Kijk daarvoor op de pagina Klanttevredenheid.
www.taxibedrijfvandenhout.nlwww.taxibedrijfvandenhout.nl

Weet ik vooraf wat de vervoerskosten zijn?

Onze centralist (0416-530000) geeft u graag direct duidelijkheid in de kosten. U kunt ook zelf online de berekening maken via onze online berekening en reservering op de startpagina. Voor uitgebreide vervoersoplossingen maken we graag een offerte.

Wat is de wachttijd voor een taxi?

Ons streven is om u nooit langer dan 20 minuten te laten wacht voordat u kunt instappen. Buitengewone omstandigheden buiten beschouwing gelaten. Een rit met de Regiotaxi dient u minimaal 1 uur voor vertrektijd te reserveren.

Hoeveel personen mogen er meerijden in een taxi?

De meeste taxi’s zijn luxe sedans waarin 4 passagiers veilig vervoerd kunnen en mogen worden. Daarnaast beschikt Taxibedrijf van den Hout over taxibusjes voor 5 tot 8 passagiers. Deze zijn ook geschikt voor rolstoelgebruikers.

Mijn kinderen gaan (ook) met de taxi mee. Hoe worden die vervoerd?

Meld bij uw reservering de gegevens van meereizende kinderen, zodat wij in overleg voor de juiste voorzieningen kunnen zorgen.

Hoe kan ik snel reserveren?

De snelste manier om een taxi bij ons te bestellen is door middel van een telefoontje naar 0416-530000 of via onze online berekening en reservering op de startpagina. Deze opties zijn ook direct beschikbaar op een smartphone en tablet. Voeg onze site toe aan het beginscherm en u heeft altijd met één klik toegang tot ons berekenings- en reserveringsysteem.

Hoe weet ik of mijn reservering is verwerkt?

Bij een online reservering ontvangt u een bevestiging van de aanvraag via e-mail. Vervolgens nemen wij telefonisch contact met u op.

Ik heb een voorkeur voor een bepaalde chauffeur. Kan hij of zij mij vervoeren?

Heeft u een voorkeur voor de ene chauffeur of de andere? Omdat u goede ervaringen heeft met een bepaald persoon, bijvoorbeeld. Omdat u het minder prettig vindt elke week met een andere chauffeur te rijden. Of omdat u als vrouw meer gerust bent met vrouwelijke chauffeur. Wij zullen alles in het werk stellen om aan uw wensen te voldoen. Houdt u er wel rekening mee dat ook onze chauffeurs niet altijd aan het werk kunnen zijn. 

Hoe kan ik betalen?

In de voertuigen kan contant en met creditcard betaald worden.

Kan ik op rekening rijden?

Wij kunnen u achteraf een factuur sturen. Hiervoor dient u wel bij ons geregistreerd te zijn. Hiervoor verwijzen wij u graag naar het contactformulier. Daar kunt u uw aanvraag indienen.

Ik ben iets verloren. Wat nu?

Onze chauffeurs helpen u met uw bagage en zullen zoveel mogelijk voorkomen dat er iets in de taxi achterblijft. Mist u toch iets, dan kunt u daarvan melding maken via 0416-530000.

Kan ik opmerkingen of klachten melden?

Ja, graag! Er zijn verschillende mogelijkheden op uw mening te delen met ons. Kijk daarvoor op de pagina Klanttevredenheid.